Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

28 Aralık 2012 Cuma

YENİ MERAKIM :)

Merhabalaaaar,

Uzuuuun bir aradan sonra.
Ayh! çok özlemişim yazmayııı :) amaaa uzun uzun yazıp sizi sıkmak istemem :/

Bir süredir merak salıp, heyecanla başladığım bir işi sizlerle paylaşmak istedim, sabırsızlıkla.
Bu kadar dayanabildim:)) ikinci takıdan sonra " artık yayınlıyorum" dediiim ve oturdum klavyenin başına.
Bir kere çok zahmetli ammaaaa bir o kadar da keyifli bir iş bu QUİLLİNG
Türkçe ismi kağıt telkâri yada kağıt sarma olarak da geçiyor.
Ben ilk olarak facebook sayfamda paylaştığım bu örneğe benzer bir şey yapmaya çalıştım.Fena olmadı aslında 
Sabırsızlıkla karanlıkta çektiğim resimlerden bir tanesini paylaşayım sizlerle :)

Bir de alengilli olsundedim :)))
Bu çalışmadan sonraaa, benim minnoşların öğretmenleri için yeni yıl hediyesi yapayım dedim:))) 
Eeee! panoyu ne yapsınlar,daha kullanışlı olsun dedim :)
Takı yapayııım dedim, şimdilik iki tanesini bitidim.
Blogger arkadaşlarım bilirler, bir ürün ortaya çıkartınca hemen paylaşmak ve yorum almak sitiyoruz.
Benim içinde öyle oldu ve şimdilik bunları paylaşıyorum.
UNUTMAYIIIN!!!!
Yorumlarınız benim için çoook kıymetli :)
Sevgileeeeer....







Resimlerin orjinallerini de yayınlamak istedim.Bu konuda da yorumlarınızı istiyorum.

28 yorum:

  1. Selcencim harf olayını çok sevdim çok güzel olmuş. Demek Telkari olayına sardın sende :) Ne güzel farklılık olmuştur değil mi :) Bana sanki çok uğraştırıcı gibi geliyor uzaktan bakınca. Bunları yapıştırıyorsun herhalde. Yapışkanlar ellerime yapışıyor bütün gün onları sökmekle uğraşıyorum ben öyle olunca. Hele bir de bunlar minnacııık sabır gerektiriyordur. S harfine bayıldım gerçekten. Kolyeler de çok başarılı hiç hiza sekmesi yok taşan yok vallahi tebrikler. Fakat kolyeleri daha gösterişli yapabilirsin. Mesela bir yaprak ve içinde kıvrım kıvrım kağıtlar. Yaprağın bir ucundan asılıyor yeşilin tonları falan aklmda çok güzel bir şekilde canlandı. Zamanla onlara da geçersin sen hadi kolay gelsin devam devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Şenaycım,
      dediğin tipte kolyeler yaptım zaten :) mesajı yazdıktan sonra onlarıda eklicem birazdan,yorumlarını bekliyorum.
      Evet,3mm lik şeritleri sararak yapılıyor.Biraz daha iyi olduğumda yapım aşamalarınıda paylaşıcam.
      O kadar sınırsız bir sanat ki ne istersen, ne düşlersen yapabiliyorsun.
      Harfi yaparken çok zorlandım evet ama galiba en zoruyla başlamak istediğim ve yeterli alet edevat olmadığı için.Dediğin gibi zamanla hepsi olacak inşallah.
      Deli işi bu tam olarak .)

      Sil
  2. aaa selcen cımmmm harıka olmuşşş....harfı görmüştüm zaten :) ama kolyelere baıldımmm nasıl guzel olmuşlar yaaa..yaşasınnnn cok mutluyummm oyle kocaman havalı kolyem olacak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehhehhehe Aslında çok da kocaman değiller fotoğrafta öyle görünmüşler.Biraz sonra resim çekerken ölçü için yanına bir şeyler koyayım.
      Canım benim,diğer resimlerede bakıp ne istediğini fısılda tamam mı?

      Sil
  3. Valla kızlar ben bizzat şadihiyim. Çok meşakkatli bir iş :D Oyalıyor. Ben kaç gündür görüyorum ama daha elimi bile sürmedim :) Serpil'cim zaten ablam düşünüp duruyo hangisini sana hediye etsee diye :) Seçer begenir alırsın artık. Bu iş en çok sana yarar gibi geliyor bana . ahahaha :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yapmışsın yahuu!!takıya bayıldım !! bayağı güzel çalışmıssın.pano da çok harika olmuş. bence sen bu işte çok başarılısın, çok zarif şekil vermişsin kağıda ,çok beğendim ellerine sağlık.
    o kağıdı nasıl öyle muntazam kıvırdın en ufak fikrim dahi yok haa
    ellerine sağlık selcen :)
    keçeyle de olur mu ki bu teknik çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pano geçen gün yolladığım pano :))farklı açıdan çekmiştim ama artık yok ehehehhehe
      Çok saol canım, beğenmene sevindim.Filiiiiiz,renk ve şekil sölee .)

      Sil
    2. ne rengi ne şekli anlamdım kuzu ?

      Sil
    3. "ya bu kolyelerden birini beğen yada istediğin şekil ve rengi söle" demenin dolaylı yolu canım eheheheheh .)

      Sil
  5. Kağıt deyince akan sular duruyor benim için Selcen :)

    Çok zevkli bir iş değil mi? Ellerine sağlık ne de güzel olmuşlar.Bende genelde böyle sararak çalışıyorum, yine de belki fikir olması açısından görmek istersen blogumda kağıt başlığı altında bir şeyler var.

    Sevgiler,kolaylıklar ve mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gülden hanımcığım, meşakkatli ama bir o kadar da keyifli, müthiş, sınırsız bir iş.
      Çok memnun olurum, sürekli araştırıp bakınıyorum.DAha çok yabancı site ve işlere bakıyorum.
      Siz( Sen yazmak istedim ama elim siz yazıyo:)) ) kağıtları hazır mı kullanıyosunuz?

      Sil
    2. Gerçekten de sınırsız bir iş,ben çok seviyorum.

      Gazete ve broşür gibi malzemeleri önce rulo haline getirip çubuklar elde ediyor sonra sarıyorum.Oluklu kartonu ise çoğunlukla 1 yada 1/2 cm.genişlikte çizip kestikten sonra.Bu kısmı biraz sevmiyorum,keşke kolay bir yolu olsa ya da quillig kağıtları gibi hazır satılsa!Kağıt öğütücü geliyor aklıma ama sonuçta karton bu, algılar mı denemeden bilinmez.O yüzde çiz-kes devam ediyorum şimdilik:)

      quilling i sanata dönüştürmüş bir hanım var,hayranıyım müthiş güzellikler ortaya çıkarıyor.Adresi;http://creaties-baukje.blogspot.com/

      Gülden ve sen demenizden mutluluk duyarım:)

      Sil
    3. Ben, sayfana bakmadan önce quilling yaptığını düşündüğüm için sordum.Ben de hazır kağıt almadım ve cetvelle kesiyorum.Çizmeden hiza alarak yapıyorum ama belki kolaylık olur.Cetvellerin ölçü aldığımnız, rakamların altındaki çizgilerden kısa olanı 1/2 cm,tam rakamların yanındaki cm çizgisi olan uun çizfi 1 cm.Belki biliyosundur ama bu hizalama işi beni de en aından çizimden kurtardı :))
      Gördüğüm quilling işleri denemek için sabırsızlandığım için ve daha ucuza getirmek için bu yola başvurdum :) önce kesip hazırlıyorum şeritleri, sonra da saaaar dur .)
      Hemen bakıyorum sayfaya, çok teşekkürler.

      Sil
  6. ellerinize sağlık kolyeler gerçekten çok hoş :)

    YanıtlaSil
  7. Takılar çok şık olmuş.Bunların üzerine dayanıklı olması için koruyucu bir şey sürülüyor mu?

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler sevgili ceviz .)
    Ben şimdilik parlatıcı oje kullanıyorum.Onunla sürmek oldukça oyalayıcı olduğu için, vernik sürmeyi planlıyorum.Umarım yardımcı olabilmişimdir

    YanıtlaSil

  9. kolyeler gerçekten çok hoş duruyo :) ama malasef elim böyle şeylere hiç yatkın değil:) ama yapanların gerçekten ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili kampet
      Biraz uğraşıldığında herşey yapılabilir bence .)

      Sil
  10. O S'li olanı atlamışım, çok güzel olmuş, ilk kez sende görüyorum kağıtla böyle şeyler yapıldığını, anlatmış mıydın hiç postlarında nasıl yapıldığını, merak ettim çok, onu da mı kaçırdım acaba :(
    Ellerine sağlık, hiç durma bence devam et bunlara, belki çocuk odasına basit figürler de yapabilirsin, hayvan, çiçek panoları gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok bir şey kaçırmadın Esen'ciğim :)
      Yapım aşamalarını paylaşmadım daha.Bu öyle bir sanat ki aklına gelebilecek herşeyi yapabiliyorsun.Projelerim var ama çok meşakkatli bir iş, o yüzden kafamın rahat ve işlerimin azzalmış olması lazım.
      Sanırım şimdi de Sena su çiçeği oldu :)) şimdi de onunla ilgilenmem gerekecek.
      Nette quilling diye aratırsan leb-i Derya işleri görürsün.Bunlar ne kiiii

      Sil
  11. EMEĞİNE SAĞLIK ÇOK DEĞİŞİK OBJELER.

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar da zahmetli gözüküyor ,ama herşeye rağmen çok şık olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Evet, çok zahmetli ama bir o kadar da keyifli bir iş

      Sil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.