Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

16 Aralık 2012 Pazar

YENİ DUVAR SÜSÜM

Merhabalaaaar,

Herkes gibi soğuk algınlığından ben de nasiplendim :) Dün dinlenip kırgınlığımı atmıştım ve bugünü yine yatarak geçiririm derken, duramadııım :)
Daha önce 10marifet ve hobiniyarat sitelerinin ortaklaşa düzenledikleri yarışma için hazırladığım
Sonbahar hasadı isimli duvar süsümüzün yeni yıl versiyonunu yaptım:)) 
Bu sefer pet şişeleri, krepon kağıdıyla sardım ve içlerinede kozalak koyarak değerlendirdim.Bir de hem duvarda hem de masa üstü kullanım için düşündüm.Bakalım nasıl bulacaksınız?
Merakla yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler.....






12 yorum:

  1. ayy ayyyyyyy ayyyy bayıldımmm..coookkk guzel olmuş arkadasımmmm...

    YanıtlaSil
  2. kozalaklar parlıyormu bana mı öyle geldı kuzumm...???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol hayatıım :) evet, parlıyolar.Soba boyası sürdüm biraz:))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ellerine sağlık, kozalakları ojeyle boyayınca da çok güzel oluyor, tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil
  4. Bako aklıma hiç gelmedi :) çok saol.Ben soba boyası kullandım ehehehe her yer, ellerimde dahil battı walla.Oje çok iimiş .)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık Selcen çok güzel bir fikir...

    Sevgiler tatlım...

    YanıtlaSil
  6. haçen ben bunu yeni görmüşem daa !! çok güzel olmuş!! kozalak hasadı mı şimdi bu bayıldım :) ellerine sağlık :) alıştın hasat mevsimine sen :)

    YanıtlaSil
  7. selcen bu soba boyası nasıl bir şey çanta falan boyanır mı ?ayakkabı falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz'iiim,yorumunu yeni gördüm.Ben söktüm bile süsü ehehhehhe.
      Soba boyası çantada nasıl olur bilmiyorum ama ayakkabıda olur diye düşünüyorum.

      Sil
  8. merhaba,
    etkınlıgımıze hosgeldınız

    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/hobi-etkinligi-ne-katlan-bloggerlar.html

    YanıtlaSil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.