Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

12 Aralık 2012 Çarşamba

12.12.12 :)) Ne düşünüyorsunuz?Merak ediyorum.

Merhabalaaaar,
Herhangi bir yayınım yok.Sadece yüzyılda bir gerçekleşecek bir günü blog arşivime eklemek istedim .) 
Düşünsenize, tam yüzyıııl.
Acaba gelecek yüzyılda Dünya ne halde olacak?
Bizim torun torba ne hallerde olacak?
Bugün için özel bir şeyler yaptınız mı?

Aslında ben yaptım :) çok sevgili arkadaşım Serpil'imin dünya tatlısı kızı Tuğçe için bir pet şişe avize yaptım :)
Onu ayrıca yapım aşamalrıyla paylaşırım.
Şimdilik merakla cevaplarınızı bekliyorum.
Heee! bir de bugüne ait ilginç görüntüleri yayınlamadan olmaz, işte bugüne ait bir kaç kare






15 yorum:

  1. valla ben bugüne her yerim ağrıyarak uyanıp ,tüm gün ilaç içtiğim için bu günü hasta olarak geçirdim. bugün benim için hastalık günü olarak yüzyıla geçti. bana bir uğuru kesinlikle yok.sadece rakamlardan ibaret.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım yaaa, geçmiş olsun, ne uğuru beaaa uğuru falan yok zaten ehheheh

      Sil
  2. kaç tane takvim var hicri takvime göre bugün tarihlerden ne baktın mı?

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. bugün evlenenlerden bir çift
      diğer soruna gelince Hicri: 28 Muharrem 1434 / Rûmi: 29 Teşrîn-i Sânî 1428

      Sil
  4. haha :)gidip takvime mi baktın çok sağol öğrendim :) 12 rakamı yok yani diğer takvimlerde :)

    YanıtlaSil
  5. sıradan bir gün işte ..ne olmuş yani 12.12.12 olunca ..sözüm meclisden dışarı ama çok gereksiz işler bunlar ..fikrimce..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) kesinlikle katılıyorum ve bu dürüst cevap için teşekkür ediyoruuum .)

      Sil
  6. Bence de saçma sapan birşey,nasıl bir mantıktır anlamış değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bir daha yüz yıl sonra yaşanacak bir tarih .)

      Sil
  7. Güzel bir tarih. Mesela ben 1 -11- 55 tarihinde doğmuşum. Admın başharfleri de G.G. olmuş. Harika bişi bu rastlantılar bence. Bi de üniversiteyi kazandığım zaman 4. Sokak, 44 nolu evde yaşıyordum. Şirin şeyler bu rakamlar. Uğuruna filan inanıp da aptallık yapılmadığı sürece rakamlarla oynamak keyifli doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, rastlantı sonucu olunca ve daah sonra farkedelince belki, keyifli.Bu özel rakamlarla hayatlarını sürdürenler var.
      Aslında bence, seneye denk gelen 11.12.13 daha bir güzel :))

      Sil
  8. Hiçbir şey yapmadım:) Bebiş çok tatlı maşallah , bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.