Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

28 Aralık 2012 Cuma

Bana ayakkabını göster-ETKİNLİK

Merhabalaaaar,

Bugün, çok severek, keyifle takip ettiğim bir blogdan ve etkinliğiden bahsetmek istedim sizlere.
Sevgili semmma'ya ait 
Başlığıylaaa,sloganıyla ve yazılarıylaaa çok ama çok beğendiğim,
çoook keyifli bir blog

Neyse çok övdüm :)) galiba.İşte sevgili semmma bir etkinlik yapmış. Ner mi bu etkinlik?
Bana ayakkabını göster, detaylar için tıklayın ve bakın.
Katılmanızı tavsiye ederim .)
Sevgileeer....


8 yorum:

  1. ben ayakkabı değil de ancak mes gösterebilirim bee :)
    bana mesini göster hangi camide namaz kıldığını öğreneyim kampanyası başlayınca bana haber vir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kıııs, mesli resmini yollasana ne matrak olur.Blog sahibide çok matrak bi kıs zaten :)) eğleniriz.iyi düşündün mes olayını :)))) ben de yok olsa yollardım bak tüüüh!

      Sil
  2. bende mess var hemen sana gondereyım selcen cımmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen katılsana Serpilcim meslerle ehehhehe bana yollamaaa, resmini çek semmma ya gönder .)

      Sil
  3. bol şans...

    çekiliş yapıyorum beklerim :)=)

    YanıtlaSil
  4. çok hoşmuş gerçekten ayyakkabınız :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmenize .)

    YanıtlaSil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.