Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

11 Aralık 2012 Salı

NASREDDİN HOCA KOSTÜMÜ

Merhabalaaar,
Kostümümüz bitti, yerine teslim ettim.Bir türlü yappım aşamaları paylaşacak fırsat bulamıyordum.Artık paylaşayım dedim.Daha önce kavuğun yapımını paylaşmıştım sizlerle.
Kostümü yapacağım zaman, çok aramama rağmen bu kostüme ait kalıp yada dikim göreemiştim o yüzden biçilmiş halini sizlerle paylaşmak istiyorum.






Bu da somurtkan Nasreddin :))))) aaaynı babasına benzemiş ama burda ahhahahhahahhaa.Ben de şimdi farkettim :))))))

10 yorum:

  1. Allah aşkına ben bu küçük nasrettin'i yerim tam ısırmalık yahuu! he bence de babasına benziyor senin oğlan normal bir durum, babaya benzemyecek de , kanuni sultan süleymana mı benzeyecek canım :)gerçi kavuğu biraz süslesen kanuni de olurmuş yahuu !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. .))) yok kııs, hep babasına benziyo diyolar zaten ama ben benzetemediğim içiiin :P resmi görünce bi anda benzettim ehhehehhe.Yoksaaa sevdiğim adama benzemiş nooolcak ahahahha

      Sil
  2. haha :) ben ilk gördüğümde babasına benzetmiştim sen nasıl benzetemedin bu güne kadar anlamadım yahuu !! bu fotoğrafta belirgin bir benzerlik var neyseki, sana kalsa ömür boyu benzetemeyecen demek.
    hastanede karışmamış doğru çocuğu almışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaw, ne biliim.Bana benzemesini istiyodum yaa:) onun için işime gelmed herhalde.Ama burada inkar edilmicek kadar benzii :))

      Sil
  3. çok tatlı olmuş yaaa bu kostüm,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık. Hepsi de güzel olmuş .

    YanıtlaSil
  5. haha. Asılı kalmış Deli işi bunlar benim Pc. de. Sorry şekerim.

    YanıtlaSil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.