Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

9 Aralık 2012 Pazar

Yeni Banner'ım nasııııl?

Merhabalaaar,

Uzun zamandır bannerımı değiştirmek istiyordum.Kendisine 3D sanatçısı ismini biraz önce koyduğumuz, sevgili enişteme teşekkür ediyorum bu güzellik için.
Enişteeem, özellikle çocukluların yakından bildiğini düşündüğüm,TRT de yayınlanan Kuzucuk'u yapan çok  sevgili bir sanatçıdır :))) hakkını vermeden  geçemiyeceğim :))


Şimdi bunları yazdım diye bana  "yaw naaptın abla yaaa" diyecek ammaaaa :))
Çok içimden geldi, yaptıklarını, eserlerini buradan görüp,takip edebilirsiniz.
Hatta banner yada 3D işleriniz için  görüşebilirsiniz ehehhehehhe.
Bu güzellik için bu kadar  reklam  az bile bence 
Ya sizce????
Aslında yaptığı bu değildi, hareketli bir banner.Teknik sorunlardan ötürü tamamlayamadık,olduğunda ekleyeceğiiiz  .)


11 yorum:

  1. Abla ne yaptın yaaa :))
    Gece gelen bu jeste karşılık olarak şükranlarımı sunuyorum büyüksün:))

    YanıtlaSil
  2. Ooooo hayırlı olsun çok güzel olmuş Selcencim.. Eniştenin ellerine sağlık. Kuzucuk'u bilmez miyizzzzz bayılıyoruz (ben de bayılıyorum :) ) Valla çok güzelmiş yetenekli akrabalarının olması ne kadar büyük bir şans :)

    YanıtlaSil
  3. enısteeeeeeeeee bende ısterımmm:))))

    YanıtlaSil
  4. Oiii çok güzel bayıldımmmm
    Bu arada kuzucuğu çok seviyorumm
    bu yaşta ben izliyorsam gerisini siz düşünün sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ç:ok teşekkür ederiim,
      kuzucuğu biz de çok seviyoruz .))

      Sil
  5. tamamlanmış halini dört gözle bekliyoruz, marifetli eniştenin ellerine sağlık maaşallah diyelim de nazar değmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla Goncacım ben de bekliyorum ama bakalım.... :)

      Sil
  6. Ben bu kuzucuğu çok seviyorum :) Çok şanslısın ve yeni banner hayırlı olsun...

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.