Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

8 Mart 2013 Cuma

BEN BİR İŞE KALKIŞTIM :))

Merhabalaaar,

Uzuuun bir aradan sonra hem deee.
Bir süredir yazmak içimden gelmediği için buraları ihmal ettim biliyorum.

Cesaretimi topladım ve bugün ilk adımı attım.
Ne için mi?
Bir süredir kendimce tasarladığım nikah şekerlerini satmak için 
emeksensin.com da onları satış için resimledim.

Bu adım beni heyecanlandırdığı için sizlere yazmak istedim.
Hem de fikirlerinizi,şans dilekleriniz ve dualarınızı almak istedim :))

İşte resimler

Lütfen önerilerinizi eksik etmeyin olur mu?

 Şekerler mideye, yüzükler parmağa olsun dedim

 bunlarda küpeler.Bebek mevlütlerinde dağıtılsın diye

 Nikah şekeri,bebek şekeri olurdaaa keçe olmaz mıı? İşte bunlarda broşlar

 biraz büyük olsun diyenlere kocaman broşlar
Bu konudaki fikirlerinizde benim için çok kıymetliii
Şimdiden teşekkürler.

Sevgiler...

55 yorum:

  1. hepsi harika gorunuyor :) fotograflar da cok guzel cekilmis.ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihayet cesaretimi topladım ve gönderdim :)) Senaaaaat fikirlerin çok değerli biliyosun dimiii?
      Çok teşekkürler,güzel sözlerin için

      Sil
    2. fikire ihtiyacin mi var canim,bende senin yaptiklarina bayiliyorum :)

      Sil
  2. günün anlam ve ehemmiyetine uymuş :)
    kadın dediğin böyle cesur ve girişimci olmalı dimi :) kadınlar günün kutlu olsun...
    satışlarında bol ve bereketli olur inşallah bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler x-madame.Bugün tv de o kadar çok başarılı kadın izleyip gaza geldim kiii :))) YAAAa Allah BİSMİLLAH dedim attım adımı :))

      Sil
  3. Harika şeyler üretmişsiniz hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Kadınlar gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,beğenmenize sevindim Nuray hanım

      Sil
  4. Çok güzeller ellerinize emeğinize sağlık dilerim satışlarınız bol ve bereketli olur..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş Selcencim. Umaarım bol bol kazanırsın daha sen ne çeşitler eklersin bu tasarımlarına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir olarak güzel miii?
      beğenmene sevindim bu arada, teşekkürler.Biraz cesarete ihtiyacım var :)

      Sil
  6. hayırlı, uğurlu ve de bereketli olsun :) keçeli olanları yeni gördüm harika olmuş :) Allah yolunu açık etsin, bol satışların olsun !! hepsi çok güzel :)
    ellerine emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. hayırlı, uğurlu ve de bereketli olsun :) keçeli olanları yeni gördüm harika olmuş :) Allah yolunu açık etsin, bol satışların olsun !! hepsi çok güzel :)
    ellerine emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim periiim .) destekleriniz içindeee

      Sil
  8. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:) bol kazançlar

    YanıtlaSil
  9. canımmmm şahaneeee olmuşlarrr...haydı hayırlısı ALLAH rast getırsın...hayırlı bol kazanclar nasıp etsın RABBİM İNŞAALLAH...............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil'iim çok teşekkür ederiim.İiiinşaaallaaah, AMİİİİN
      Desteğiniz içinde teşekkür ederiiim. .)

      Sil
  10. Ellerine sağlık, küpe dışında hepsini sevdim. Sanki artık klipsli küpe pek kullanılmıyor gibi geliyor..Ya da ben kullanmadığım için böyle düşünüyor olabilirim. Hayırlı satışların olsun inşaallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eleştiri için çok teşekkür ederim, ben de böyle yorumlar istiyodum :) herkesin kulağı delik olmayabilir diye onlardan kullandım.Yarın diğerlerinden yapacaktım ben de :) o zaman bir an önce yapıp paylaşayım, fikrini o zaman da esirgemezsen sevinirim.
      AMİİN

      Sil
  11. Son yaptığın keçelileri yeni gördüm ben de abla. Onlar da çok güzel olmuşlar. Sen cesaret istiyosan bana gelecektin :D Gerçi kaç defa bu çalışmaların için de itikledim seni ama nasip bugüneymiş :) Rabb'im hayrlı bol kazançlar nasip etsin. Çok sipariş al işşaallah, yetişeme de beni yardıma çağır işalllah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delüüüü, aynanın çiçeklerinden yaptığın çiçekler o iki tanesi zaten.Diğerlerinide bugün yaptım.Keçesiz olmaz dedim :)) Sipariş çok olmasa da beraber yapcaz kiii :) ahahhahha

      Sil
    2. yarından sonra ben de yaptığım nevresim takımlarını satışa sunucam. Siparişlerden bakışımı kaldırabilirsem ( :D) yardım ederim tabisi de :D ahahahahhaaaaa

      Sil
    3. bakış değil baş olacaktı elbet :D heyecanlandım zahir . hehehe

      Sil
    4. Eee! hade bakalım hayırlı olsun u zaman sana daa .)

      Sil
  12. Hayırlı uğurlu olsun çok güzeller.Bol satışlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık. Bol kazançlar dilerim.

    YanıtlaSil
  14. Süper fikirle süper olmuşlar cnm, ellerine sağlıkk harikasınNNN.....

    YanıtlaSil
  15. Çok güzeller ellerinize sağlık hayırlı olsun bol kazançlar dilerim..

    YanıtlaSil
  16. çok güzel dşüşünmüşsünüz.harikalar.bol satışlar..feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  17. hepsi de çok güzel ve sıradışı, her yerde gördüğümüz modellerden değil.. özellikle üçüncü resimdeki gül broşlara bayıldım, Ali Erdem'in mevlüdüne gelenler için yapıp dağıtmayı çok isterim, acaba o keçe broşlar hazır mı? Nerden temin edebilirim ki? Sevgiler canımcım.. :)

    YanıtlaSil
  18. Dilek'cim, beğenmene çok sevindim.Bunların hepsini ben yapıyorum.İlle de ben yapmak istiyorum dersen,güllerden hazırlayıp yollayabilirim.Broş olarak da yollayabilirim.Yok hayır herşeyini ben yapmak istiyorum dersen, keçe gül yapımı yaz anlatımını bulabilirsin.Sevgiler benden sizee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa maşallah sana, hep diyorum çok beceriklisin diye.. ben de gülleri hazır sanmıştım :)) o zaman şöyle yapalım, ben mevlüt hazırlıklarına başladığımda broşlar için iletişime geçerim seninle inşallah.. Ama önce şu sünnet işini çıkarıcam aradan :)) benden de sevgiler.. :)

      Sil
    2. Tamam canım,sen sünnet mevlüdü için mi düşünüyosun?
      Kesinlikle hemen yaptır.Biz sarılık vs. diye erteledik erteledik,şimdi de doktorlar önermedi 6-7 yaşa kadar bekliceez :(

      Sil
  19. Hayırlı olsun inşallah. Aynı şeyi bende yapmak için uğraşıyorum ama sanırım banada cesaret gerek bi an önce. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Amin inşallah.Evet, toplu bir cesaret duasımı yapsak ne? :))

      Sil
  20. ;)) Çok güzel bunlar Selcencim, bayıldım hepsine, çok güzel olmuş kuillingi kullanmak bunlarda, hem sıradışı da olmuş bu sayede, en çok onları bir de keçe güllü broşlu olup ortası boncuklu olanları sevdim :) Ellerine sağlık arkadaşım, inşallah bol bol satılsın, sen siparişlere yetişeme :) (söz burdan yardım ederim sana o vakit :)
    Öperim çok, hayırlı uğurlu olsun etsy satışların inşallah :)

    YanıtlaSil
  21. Hayırlı uğurlu olsun,bol kazançlar dilerim.Küpe fikri bir hayli ilginç olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim, ben de bu fikir konusunda biraz tereddütteyim ama yaptık bişiler bakalım :)

      Sil
  22. selcenim merhaba.kızkardeşimden sonra başka birine bu isimle hitap etmek çok değişik.bloğunu takip etmiyormuşum utandım izlemeye aldım .hem bugünkü görüşmeden sonra her daim görüşmek istediğim sıcacık bir insan oldun.hediyelerim için tekrar teşekkür etmek istedim.harikasın.ellerin dert görmesin.severek kullanıp seni yad edeceğim her seferinde.
    yaptığın ciciler ve fikir şahane.bence devam.kadınca sanat sitesine de bak olur mu bugün bahsetmiştim.en kısa zamanda görüşmek üzere.fuar için serpile tel bıraktım.haberleşiriz.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunay'cım, çok teşekkürler.Ben de çok memnun oldum, daha fazla görüşmeyi ummuyorum,biliyorum :) en kısa zamanda tekrarlayalım.Siteye mutlaka bakıcam,fuar işini de ciddi ciddi düşünüyoruz,kısmet bakalım:)
      Benden de sevgileeer...

      Sil
  23. Bol kazançlar Selcen Hanım; hayırlı uğurlu olsun :))

    YanıtlaSil
  24. Çok teşekkür ederim Nurdan hanımcıım

    YanıtlaSil
  25. Bol bereketli kazançlar Selcen'ciğim,yolun açık olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Gülden hanımcım.Şu sıralar farklı heyecanların peşinde koşuyorum bakalım o yüzden çok ilgilenemiyorum buralarla.

      Sil
  26. BOLL SİPARİŞLER - HAYIRLI KAZANÇLAR OLSUN

    YanıtlaSil
  27. tek kelime ile harikasın Neslihancım :) twetterdada takibimdesin artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Yanlış yere yazmadıysanız, ben Selcen :D yani yazımı gördünüz mü bilmiyorum,madem takiptesiniz çekilişede katılın o haldfe :)

      Sil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.