Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

4 Aralık 2012 Salı

BÖYLE OLUR NASREDDİN HOCA :)))

Merhabalaaaar,
Yine uzun bir ara verdim sizlerle paylaşıma.Bilcisarımdaki sorunlar yüzünden internete bile girmek istemedi canım.Neysee yaparken çok heyecanlandığım hatta bitirmeden paylaşacağım yeni bir şey yaptım:))
Oğlumun veli toplantısında öğretmen kostüm istediğinde hiç tereddüt etmeden Nasreddin hoca kostümünü istedim.Daha oradayken kafamda şekilllendirmeye başladım :)
Hayatımda hiç dikiş dikmeyen bir terzi kızıyım.Biraz anneme, biraz da kız kardeşime güvenerek karar verdim yapmaya.
Tabii ki hiç dikiş dikmeyen biri olarak pratikten kalıp kesmek bana göre olmadı ve kumaşları alarak kız kardeşime koştum:))) Mehmet yanımızda olmadan bir şeyler kestik.Teğelleyip, giydirdiğimde çok büyük yaptığımızı gördük :)) İstanbul'a anneme giderken götürdüm ve ona kestirdiiim.Eeee! tecrübe tabii :) şıp diye oldu.
Ben de iyi kötü diktim :) ammaaa bir kavuk yaptım kiiiii :))))
Yine, kurtarıcım pet şişeyle başladım veee aşağıda göreceğiniz, tamamlanmamış haline geldi. Çok kısa zamanda yapım aşamalarını paylaşacağım.
İşte sabırsızlıkla paylaştığım,yarım yamalak ilk kostümüm.
Yorumlarınızı merakla bekliyoruuuum.
SEVGİLEEEER....



8 yorum:

  1. çok beğendim özellikle kavuğunu :)
    ben de diyorum selcen nerde? meğerse akşehir gölüne maya çalmaya gitmiş :) seni bu girdiğin sıkıntılı, depresif hallerden nasrettin hoca kurtarırdı zaten...
    efferim eyi olmuş nasrettin hoca modundan çıkma bakem bir daha :)
    peki nasrettin hoca'nın eşeği nirde ? senin pet şişelerden belki bir eşek de oluşur yahuu bir dene bakem yaratıcılık ve dedillik sınırını zorlayver bakem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) babaları gönüllü eşşek oldu ama onun burada yayınlayamadım :)))teşekkürler bu arada.
      İnşallah çıktım merkürün etkisinden .P
      Baktım Faruk çıkmıyo konya dan bare ucundan kıyısından akşehir den makşehir den yakaliim dedim :))

      Sil
  2. ayyyyy kızzz bu nasıl guzel bısey olmuş böyleeee...bayıldımmm...annenın gokcen ın senın hepınızın ellerıne saglık...kavuk ayrı bı sanat eserı valla...karlarda yagmıs artık ankarayaaa....ayyyyy evımı özledımm:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, ehehhehhe kavuğu ben de çok sevdim.Bu akşam biraz yağdı ama yerler kurudu bilee
      Eee! hade geeeel

      Sil
  3. Hahaha :) Anaaaa nesreddin hoca mı olduuuu :) Çok güzel olmuş Selcencim hakikaten. Kavuk birinci sınıf olmuş valla. Uğraşmış ve herkesi de uğraştırmışsın ama değmiş çok güzel birşey çıkmış ortaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet yaa Nasreddin hoca oldu kızışıım:)) aslında Mehmet in kostümü, bittiğinde onun giydiğini paylaşıcam:)Kavuk gerçekten güzel oldu dimiii? Ben de beğendim ve beğenilince çok hoşuma gidiyo Şenaycııım ehhehehhe.Bu pet şişeden üretimlerimin sonu nereye gidecek artık ben de merak ediyorum :)))

      Sil
  4. Kavuk çok güzel olmuş, anne tarafı Akşehir'li biri olarak, ben de tuttum Nasreddin Hoca fikrini;) Kavuk harika gerçekten:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili gooogoook,
      Gerçekten çok memnun oluyorum kavuk beğenildiğinde, bir aksilik olmazsa bu gece yapım aşamalrını paylaşacağım.

      Sil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.