Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

13 Eylül 2013 Cuma

ÖÖÖYLE BAKIP BAKIP İÇ GEÇİRMEKLE OLMUYOR :D

Merhabalaaaaar,
Başlığı okuduğunuzda, ne demek istiyor acba? diye geçirmiş olabilirsiniz :D
Ben de yaptığım bu işe girişmeden önce bloglarda görüp, bir gün bunu yapmalıyım diyordum veeee yaptım.
İnanın bana işe giriştikten kısa bir süre sonra "blog için kullandığım ismin hakkını veriyorum" dedim :D
Ne mi yaptım?
Annemin mobilyalarını boyadım.
Mobilyalarını derken, tam deli işi olsun dedim ve salon takımının yanına bir de yatak odası takımını ekliyeyim dedim :D oldu tam deli işi
Resimleri paylaşmadan önce başlangıç hikayemi anlatmak istiyorum.
Annem, yaklaşık 13 yıl önce aldığı takımlarının rengini hiiiç sevmiyordu.Beyaz her zaman istediği renkti ama o gün onları alması gerekmişti.
Ben de blog aleminde dolanıp yenileme çalışmalarını gördükçe bir şeyler beni dürtüyodu :D Galiba deli damarım :D anneme söylüyordum ama o da "olur mu ki?Naasıl durur ki?" gibi sorularıyla hevesimi kursağımda bırakıyordu.
Taaaa ki bu yaz taşınması gerekinceye kadar.
Boyamayı nasıl yapsak ii olur?Püskürterek mi?Fırçayla yaparsak dalga kalır mı?
O kadar çok karar verip daha sonra profesyonellere bırakalım diye vazgeçtik kiii.
En son, amaaaaan dedik.Yaptıralım gitsin...
Sadece dedik :D çünkü aldığımız fiyattan sonra vazgeçtik :D
Annem, olsun boşver çoluk çocuk zor olur dedi.Ben tabe kafama koydum, bir de meraktan ölecem :D Yapabilecek miyim?Mobilyalar nasıl görünür? vs.
Yok dedim yapalım, bir şekilde hallederiz dedim.
Resim mezunu, AKM'de dekorasyonla ilgili bir işi olan(tam adını bilemiyorum,kusura bakma Şenol ,) ) kuzenim var.Onu arayalım soralım, fikir alalım dedim.
Şenol, zımparasız olmaz dedi ve ertesi gün büyükçe, profesyonel bir zımparayla geldi ve sadece iki gün zımparayala uğraştı.
Onun önerisi selülozik boya oldu.Evde iki tane çocuk ve bir sürü iş olduğu için ve boyanın kuruma süresini göz önünde bulundurunca ben onu istemedim.Su bazlı boya kullanmayı önerdim ama onunda dalga bırakma riski vardı. Daha önce yine blogger bir arkadaşım olan Şenay'cım, evdeki amerikan kapıları zımparalamadan boyadığı bir boyadan bahsetmişti.
JOTUN marka bu boyayı araştırdım.Ahşap dış cephe boyasını önerdiler.Tutunma gücü o kadar iyi ki zımparaladığım bir çok parçayı keşke zımparalamasaydık dedik :D
Odadan balkona çıkartamadığımız büyük bir kaç parçayı zımparasız boyadık.Sonuç diğerleriyle aynı oldu ama daha sonra başına bir şey gelir mi bilemiyorum :D
JOTUN, diğer markalara göre biraz pahalı ama kesinlikle çok kaliteli :D
Gelelim neler yaptığımıza :D önce zımpara(eğer jotun kullanacaksanız bence hiç gerek yok)
sonra tam 6 kat astar :D ne kadar çok kat olursa işiniz o kadar profesyonel oluyor.Üşenmeden boyayın derim :P
Ben iki çocuk ve taşınmak üzere olan bir evde bunu başarabildiysem...
Annem sürekli bitmicek,keşke girişmeseydik gibi bir ton moral bozucu cümle kursada pes etmedim :D
İşimiz 3-5 gün sürünce o binlerce defa pişman oldu ama o kadar parça bir günde boyanamazdı :D
daha sonra destek kuvvet çağrılarına başladı :D Önce sevgili Candoğan daha sonra işin büyüğünü paylaştığım halam el attı veee sanırım 6. günün sonunda işimiz bitmişti.Süreç olarak daha fazla ama iş başında olduğumuz, tam gün olarak herhalde 4-5 gündür.Korkmayın yane :D
O kadar karışıklıkta çok fazla resim çekemedim.En kötüsü ne biliyor musunuz?
Demonte halde bıraktığım mobilyaların yeni eve yerleşmiş halini halâ göremedim :/
Sevgili kardeşimde sadece salona ait iki resim yollamış.Bu kadar laftan sonra yeter artııııııık dediğinizi duyuyoruuum :D
İŞTEEEEEEEEEEEE

 Bir tek bu televizyon sehpasını boyamadık çünkü onun alttaki haline bayıldık ve eskitme olarak bıraktık.Sizce nasıl?





Heeeee! söylemeyi unuttum.Altı kat astardan sonra çooook ince zımparayla özellikle masa ve konsol gibi üzeri kullanılacak eşyaları elle hafifçe sürterek zımparaladım ve son katı daha yoğun olarak sürdüm.
İşte bu da salonda yerleşmiş halleri


Yorumlarınızı çok merak ediyorum amaaaaa :D
Sevgileeer

63 yorum:

  1. ayyy bunlarmıydı senın bahsettıgın mobılyalarrr...harıka olmusşar selcencımm ellerıne saglık..turuncu oda ya yetısmışsin boyamada maşallahhh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun eline su dökemem.Heveslendim yaptım sonuç iyi oldu ama :D bütün bir İstanbul tatilini yeme pahasına olsa da...
      Beğenmene sevindim ;)

      Sil
  2. harika da az kalıyor off dedim bayıldım bende mobilyalarımı boyamak istiyorum ama cesaret edemiyorum ki.sisinki büyük cesaret ama sonuç mükemmel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederiim :D çok mutlu oldum gerçekten :D
      Bence en kısa zamanda rulonuzu,fırçanızı kapın ve işe başlayın.Sormak istediğiniz herşeyi rahatlıkla sorabilirsiniz.Ben de seve seve yardımcı olurum ;)

      Sil
  3. Vallahi bravo ,tebrik ediyorum harika olmuş , bence mobilya işine girmelisin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten dimiiii? :D Nuraaaay beğendin dimiii :D ben de çok beğendim dee.Tabe resimden
      O kadarı beni aşar tabe o Sibel hanımın işi :D Turuncu oda

      Sil
  4. Harika olmuş, gelip görme imkanım olmadı, çok merak ediyorum. Fotoğrafta epey parlak görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenool, boyayla çok uğraştık ama değdiğini düşünüyorum :D yerleşmiş ve mote edilmiş halini ben de görmedim ama bu halleriyle çok güzel görünüyorlar.Rötuş isteyen bir kaç yer var dedi annem ama artık o da sömestr tatiline kaldı :)
      Vernik atmadılar çünkü o püskürtme vernik su bazlı boyada olmuyormuş.
      Emeklerine sağlık, çok teşekkürler.Hakkını helal et
      Bilgilendirme içinde saol ;)

      Sil
  5. kısımmmmmmmmm ne yazyım yaaaaaaaaa!deli işi harbiden ama iyiki deli işi yane.nasıl şahane olmuşlar.annen seninle gurur duyuyordur valla.bayıldım yaaa.çok ama çok güzel olmuşlar.valla hepinize BRAVO! süpersiniz süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doliiiiiiiş, güzel dimiiii? Sana da lazım mııı? :D gelem miii? Ben boyacı sen ressam süper bişi çıkar ortaya söliim :D

      Sil
  6. maşallah
    bende sandık falan bekliyorum baya mobilya bunlar...
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ilahi Naciye hanım :D:D dedim ya deli işi biraz ;) Çok teşekkür ederim beğeninize

      Sil
  7. Süper olmuş vallahi Selcen, son fotoğraflar inanılır gibi değil, ağzcım açık kaldı inan : çok ama çok güzel ve de büyük bir iş başarmışsın, tebrik ediyorum çoook :)
    Harbiden de deli işi yalnız, ben okurken yoruldum :()

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahaahhahh Esen'iim,
      İstanbul'a geldiğimde annemde ağırlamak isterim seni.Eee! yapılan işi bir de yerinde görmek lazım değil mi?
      Şimdi anladın mı benii? Neden kimseyle görüşemediğimi :/ :D ama sonuca değdi diyorum.Annem artık mobilyalarını seviyor önemli olan da onun mutluluğuydu zaten

      Sil
  8. ÇOK GÜZEL OLMUŞ BAK ŞİMDİ GÖRÜNCE BENİM CANIMDA BOYAMAK İSTEDİ :)
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle başlayın derim.Sonuca siz bile inanamıyacaksınız.İsminizi bilmediğim için kullanamıyorum nickle hitap etmeyide pek sevmiyorum :D bildiğim kadarıyla Ankara'dasınız.Takıldığınız yerde atlar gelir el atarım merak etmeyin ;)

      Sil
  9. Oyyyyyyy.. Süper bir sonuç olmuş Selcenciimm. İnan başlığı okuduğumda yine ne yapmış bu deli kız diye geldim bir gördüm Allahııımmm, vallahi deli cesareti seninki ama süper olmuş. Şimdi yeni mobilyalarını güle güle kullansın annenler :)
    Bu arada, ben kapılarımı 3 yıldır kullanıyorum daha zımparasız olanlarında bile ne bir dökülme ne bir kabarma hiçbirşey yok. Sadece tabiki delici şeylerle çarparsan çizildiği için altındaki boya görünüyor. Ama sen 6 kat demişsin birşey olmaz ona artık :) Benim kalan boyam hala evdedir ne kurudu ne de birşey oldu öyle güzel muhafaza ediyor kendini, bazen ufak rötuşlar yapıyorum kapılara ve sonuç yine mükemmel :) Korkma birşey olmuyor yani vallahi boşuna zımparalamışsınıızzzzzzzz birtek ona üzüldüm o iş zordur çünkü :)
    Neyse hakkından gelmişsiniz ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Şenaycım.Jotun olmasaydı diğer boyalarla mobilyalar rezil olabilirdi.Astarada ziyan olmasın diye 2-3 katını dyo ile yaptık farkı farkediliyordu hemen.
      Bunlar üzerine obje konulacak eşyalar olduğu için darbede falan zedelenir diye çok kat sürdüm.Delici şeylerle çarpıp vurduğumuzda herşeyi boyası dökülüyo zaten :D ee! annemde de öyle çocuk tehlikesi olmadığı için uzuuun zaman kullanır herhalde.
      En önemlisi annemin beğenmesiydi o da sonuçtan memnun daha ne olsun :D

      Sil
  10. çok yorucu ama muhteşem bir sonuç ortaya çıkmış. bizim mutfağı profesyonel usta boyadı da ne oldu sanki, her yeri dalgalı, damla damla akmış gibi duran mutfak dolaplarımız var. Ahhh bizim eve de bir Selcen lazım. bu işler hiç bana göre değil senin gibi deli bir kız lazım canım :)
    ellerine sağlık yetenekli Selcen usta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehhehehhehhe çağırsaydın ya beni şekeriiim :D atlar gelirdim.Sen o akan yerlere bir zımpara vurup bi kat sürsen çok cüzel olur :D

      Sil
    2. ben ne anlarım zımparadan bee :) bizim dolapları atıp yerine yenisini alsak daha kolay olur ama nerdee para

      Sil
    3. Ben gelicem ya :D hallederiz

      Sil
  11. SELAM ELLERİNE SAĞLIK.BENİM MOBİLYALARIMDA AYNEN BU RENK VE ŞEKİLDE BENDE KIRIK BEYAZ İSTİYORUM AMA YAPAMAM DİYE HEP VAZ GEÇİYORUM EĞER YAPMAYA KARAR VERİRSEM SİZDEN YARDIM İSTERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi gidin hafta sonu Jotun bayiinden istediğiniz rengi seçin ve boyanızı alın.Ben Ankara'dayım buradaysanız fiilen değilseniz manen yardımcı olurum :D

      Sil
  12. vay beeeee...
    çektiğiniz sıkıntıya değmiş :)
    eve can getirir beyaz...
    iyi günlerde kullanın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde can getirmiştir :D daha yerinde görmedim ama fotoğraflar sonuç iyi diyor ;)
      Teşekkürleeer

      Sil
  13. böyle deliliklere bayılırıııım :))
    Sonuca bak sonuca... sonuç mükemmel olmuş, eli değen herkesin emeğine sağlık... :)
    Eeee... annen ne dedi bu sonucu gördüğünde, pişman oldu mu o kadar söylendiğineee :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Banu hanımcııım :D ben de bayılıyorum ama sevgili anneciğim çok yorulduğumu ve çocukların perişan olduğunu söyleyip durdu :D
      Şimdi sonuçtan memnun olmaz mııı? Çok güzel oldu ama çok sıkıtılı oldu diip duruyo :D

      Sil
  14. Mobilyaların son hali ksinlikle mükemmel görünüyor. Sizi hem cesaretiniz için hem de azminiz için tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nur hanım, çok teşekkür ederim bu güzel yorum için

      Sil
  15. açıkcası bu kadarını beklemiyordum mesajını okudugumda!! süper bir iş çıkartmışsın..ellerine emeğine sağlık...çabalarının bu denli harika bir netice vermesi ne kadar güzel..belki de hepsinden önemlisi annene yaşattığın mutluluk :)) ayrıca Jotun boyayı hiç duymamıştım sayende yeni bir şey de öğrenmiş oldum...kendinle ne kadar gurur duysan azdır...sevgiler ve tekrar tebrikler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel hanımcım güzel sözlerinize çok teşekkür ederim.Beğeninizin samimi olduğunu çok iyi biliyorum,samimiyetle değerlendireceğinizi düüşündüğüm ve bu işte çok iyi olduğunuz için fikrinizi almak istedim :D
      Evet,annem çok mutlu :D
      Jotun, su bazlı olduğu için üzerine vernik yaptırmak istediğimizde olmaz dediler.Tek sorun o oldu yoksa çok güzel bir boya,çok ii tutunuyor ve kapatma özelliği gerçekten çok iyi
      Tekrar tekrar teşekkürler ;)

      Sil
  16. Valla tam bloğunuz ismine yakışır bir iş yapmışsınız.Bayıldım tek kelimeyle.tebrik ederim cesaretiniz ve maharetiniz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feyza hanım, ortaya çıkan iş çok güzel oldu ama inanın beğenileri duydukça çok çok daha mutlu oluyorum.Teşekkür ederim ;)

      Sil
  17. Ellerinize sağlık.Şu delilekten bir parçada bana gönderebilirseniz yatak odamı boyamaya niyetim var ama deliliğim yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım, aslında deli olmak gerekmiyor.Sadece çok istemek ve gidip malzemeleri alıp dalmak lazım, hepsi bu işte :D
      Beğeni için teşekkürler ;)

      Sil
  18. Merhaba bende mutfak masamı boyamak istiyorum.Sizinkini gerçekten çok beğendim.Annelere rağmen azimle devam etmenize de hayran kaldım:)Bende başlamak istiyorum ama nasıl olacak tam bilemiyorum.Sıralamayı yazmak istedim.Önce zımbara yapacağım.Sonra dyo marka sanırım astar atacağım 2-3 kat.Sonrasında jotun dış cephe boyasını 4-5 kat atacağım değil mi?Boyayı neyle sürdünüz?Rulo fırça mı normal olan mı?

    YanıtlaSil
  19. Merhaba ra,
    Öncelikle teşekkür ederim,beğenmene sevindim.
    Boyama işine gelince,masa düz ve üzeri kullanılan bir parça olduğ için zımparayı kesinlikle yapmalısın.Astarı dyo ile yaptık çünkü Jotun diğer markalara göre biraz pahalı ve biz çok parça boyadığımız için ziyan etmek istemedik :D eğer sen sadece bir masa boyayacaksan sadece jotun alman yeterli çünkü onunda en küçük boyu 2,5 litre.Yok bana o yeter hatta az bile gelir dersen o zaman astarı 4-5 kat asıl katı 1-2 kat sürebilirsin.Zaten masa kendini belli eder ;)
    Ben boyarken bir kaç ebatta fırça ve rulo kullandım.Oymalı parçalarda ince fırça, düz ve geniş alanlarda rulo kullandım.Nasıl rahat çalışacağını hissedersen onu kullan veeeee mutlaka haber ver görelim ;)
    Şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heee! bir de yazmayı unutmuşum.Jotunun dış cephe boyası değil, ahşap için dış cephe boyası var onunla olacak.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.Bir de en çok merak ettiğim şey her hangi bir şey çarptığında ezilme kalkma oluyor mu? Çünkü mutfak masasında kullanmayı düşünüyorum bu boyayı.Çok aktif olarak kullandığım için ani bir çarpma da nasıl etkilenir merak ettim.

      Sil
    3. Walla ben kullanmadım yada kullanılmışını görmedim.Annemin tek şikayeti toz tutuğu yönünde :D tozunu kolay alamıyorum dedi.Boya suz bazlı olduğu için vernik attıramamıştık, sanırım o yüzden oldu.Yazın İstanbul' a gittiğimde balkonda sprey vernikle verniklemeyi düşünüyorum :D başka sıkıntıları olursa aktarırım ;)

      Sil
    4. çok teşekkür ederim yanıtlarınız için.kolay gelsin :)

      Sil
    5. Ne demeeek? Bir faydası oluyorsa ne mutlu bana ;)

      Sil
    6. Verniklemenizi kesinlikle tavsiye etmem.Özellikle beyaz da.Aynı deli cesaretinden bende de var. :) Mobilyalar mutfak duvarlar hatta mutfak tezgahı ve fayansları beyaza boyadım.Herşey çok güzel oldu,Mutfak çok kullanılıyor ,tezgah fayanslar verniklenirse daha kalıckı ve sağlam olur dedim ve vernikledim,sonuç hüsran :( fayanslar başta güzel oldu ama 15 güne kalmadan sapsarı oldular,su bazlı vernik kullanmama rağmen.Tezgahta ise en şeffafı cam cila dedim ve onu kullandım,sonuç en baştan daha berbat ötesi,sanki tezgaha çay dökmüşsün ve öyle bırakmışsın :( dönüş olmadığı için bende sim aldım ,vernikledikçe sim serptim,daha sonrada düz bir zemin olması için 7-8 kat sadece vernik. Güzel oldu lakin mutfak mavi beyaz boyanınca bal rengi bir tezgah yakışmadı.Şimdi araştırıyorum bakalım tekrar beyaz yapmak istiyorum, darbeye ve suya dayanıklı bir boya bulduğumda hemen kolları sıvayacağım.

      Sil
    7. Kaan bey merhaba,
      Mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayın. Biz vernik kullanmadık çünkü mobilyacılar bizi uyarmıştı. Su bazlı boyalarda verniğin boyanın rengini bozduğunu söylediler :D O yüzden verniksiz kullanıyor annem. Su bazlı vernik düşünmüştük ki onunda iyi olmadığını siz tecrübe etmişsiniz.
      Verniksiz parlak ve silmeye gelen bir boyayla halam eşyalarını boyamış. Sanırım Polisan X1 demişti.Eğer ilgilenirseniz öğrenip paylaşayım. Hem geçmiş olsun hem de kolay gelsin. Ayrıca deneyim paylaşımı için de teşekkürler

      Sil
  20. Niye deli işi,tam bir akıllı işi.Düşünsene bu boya işini yapmasaydın,6 gün boyunca ne yapacaktın.Her zamanki rutin işler.Boş geçirilmiş altı gün.Ama sen neyaptın? koskoca mobilya takımını (buradan kusursuz gözüküyor) boyadın,sahane bir iş çıkardın,bunu gururla sundun ve bir tecrübeyi bize aktardın,boya bilgi hanemize birşey daha ekledin,süpersin bayıldım kocaman tebriklerimi gönderiyorum,eline yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil hanımcım, dimi dimi dimiiiii :D
      Bu içten ve samimi mesajınız için çok ama çok teşekkür ederim :D akşam akşam keyiflendirdiniz beni ;)
      Artık en akıllı işini yapıyorum, öğretmenlik.O yüzden bu tip deli işlerine çok vakit ayıramıyorum ama herşey rayına oturduğunda tekrar buralarda olacağım :)

      Sil
  21. Ellerinize sağlık muhteşem olmuş.bende daha önce dolabımı ve bilgisayar masamı boyamıştım swing color boya ile.Masamı boyamayı düşünüyordum yaptıklarınızı gördüm.Rica etsem boyanın tam ismini astarı ve diğer malzemeleri yazar mısınız yorumlarda okudum ama yanlışlık olmasın.keşke boya ve astarın fotoğrafı olsaydı.Bu arada mesleğimize hoş geldiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili hayrem,
      Beğenmeniz beni mutlu etti :D teşekkür ederim.
      Boyaya şu adresten bakabilirsiniz http://www.jotun.com.tr/ astar olarak istediğiniz herhangi bir markayı hatta jotunu kullanabilirsiniz.En küçüğü 2,5 lt olduğu ve bizim boyanacak çok eşyamız olduğu için astarlık başka bir boya seçtik.Kutu İstanbul'da annemde olduğu için paylaşamıyorum.
      Mesleğe geri dönmek bana da iyi geldi.Şimdilik çok iyiyim, teşekkür ederim ;)

      Sil
  22. Aman Allah'ım.. Hakikaten delisin sen. Bütün bunları evin içinde mi gerçekleştirdin. Onca mobilya, onca emek.. I-ıh... 4 tane zigon boyadım da canım çıktı. Ben deliyimdir ama senin deliliğinin önünde şapka çıkarıyorum canım. Ellerin dert görmesin. Annen kimbilir nasıl beğenmiştir? Bu a rada eskitme şeklinde bıraktığınız dolap da harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsüm hanımcım, bu aralar buraları ihmal ediyorum o yüzden mesajınızı yeni gördüm, kusara bakmayın.
      Beğenmenize ve iltifatınıza da ayrıca teşekkür ederim :D evet, pek akıl işi değil bu kadar parçaya bir anda girişmek ama sevgi var ya sevgii insana herşeyi yaptırıyo değil mi? :D Aynı ruhu taşıyan birisi olarak beni çok iyi anlayacağınızı biliyorum.
      Eskitme dolaba biz de bayıldık ama annem aydınlık bir görüntü istediği için onu Düzce deki evine götürüp orada kullanıyor :D
      Evin içinde yapabildik çünkü boya su bazlıydı ve koku sorunumuz yoktu.Bir de annem taşınacağı ve koltuklarıda kaplatmaya yolladığı için ev pek bir ferahtı yoksaaaaa nerdeee :D

      Sil
  23. ben gardırop boyamak istiyorum jotun marka beyaz boya ile zımparasız boyayabilirmiyim nasıl bir yol izlemem lazım şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sayın adsız :D
      Biz mobilyaların boyalı halinde gördüğünüz büyük gümüşlüğü zımparasız boyadık, diğerleri zımparalı.Baktığınızda hiç bir fark yok ama zamanla kullanım sırasında farklılık gösterir mi bilemiyorum.Tam olarak 1 yıldır kullanılıyor, yatak odasının mobilyalarınıda boyadık ama resimleyememişler.Bizim işimizi gördü Jotun bazen zımparasızda ama mobilyanın malzemesi önemli.Eğer mdf yada türevi mobilyalardansa tutar mı? Bilemiyorum.Umarım faydam olmuştur.Kolay gelsin

      Sil
  24. selam öncelikle tebrik ederim allahımmm ne kadar güzel olmuşlar ne kadar hoşlar bende yaklaşık bir aydır araştırıyorum ama hala cesaret edemedim ve en açıklayıcı en harika sonuçları sizde görüyorum tabii turuncu odayı da atlamamalıyım.. elinize emeğinize sağlık... bir sorum olacak bu jotun boyanın krem rengi varmıdır acep ben krem istiyorum da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Deniz hanım ya da bey, :D
      Ben de öncelikle beğeniniz ve güzel yorumunuza teşekkür ederim. Biz de başta çok düşündük acaba hiç kalkışmasak mı dedik ama profesyonellerden aldığımız fiyat bize gaz verdi :D Sonuç ortada :D ben derim ki yarın gidin boyanızı alın ve işe koyulun.
      Sibel hanım bu işi profesyonelce ve atölyesinde yapıyor o yüzden onunla aynı cümlenin içinde bulunmak bile ruhumu okşadı, teşekkürler.
      Boyanın rengine gelince, bu renkte zaten kırık beyaz kreme yakın bir renk ama bir çok tonu var.İstediğiniz rengi karteladan seçiyorsunuz ve alıyorsunuz, ekstra bir maliyeti yok.
      Şimdiden kolay gelsin.
      Takıldığınız her konuda seve seve yardımcı olabilirim, elbette elimden geldiğince

      Sil
    2. lütfen boyanızın resmini paylasırmısınız ellerınıze saglık

      Sil
    3. Merhaba kara kartal,
      Kusura bakmayın mesajınızı daha önce cevaplayamadım. Boyaların fotoğraflarını paylaşamıyorum çünkü İstanbul'da annemin evindeler. Jotun marka su bazlı dış cephe ahşap boyası olarak alabilirsiniz.Ben astarlık olarak, dyo su bazlı ahşap boyasını kullandım.

      Sil
  25. Kesinlikle süper bir çalışma olmuş. Eski hallerinden ve o kötü hallerinden eser kalmamış. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba ellerinize sağlık hepsi mükemmel görünüyor benim takımlarında ahşap bende mobilyami hemen degisemiyceme göre boyamak istiyorum banada nu konuda yardımcı olursaniz çok sevinirim neler almam lazım ve ne kadar tutuyor çok teşekkür ederim simdiden

    YanıtlaSil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.