Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

17 Ağustos 2012 Cuma

ERKENDEN BAYRAMLAŞMA :))

Merhaba hanımlar ve beyler,
Biraz sonra  bir daha ne zaman internet olan bir yerde olacağamı bilmeden Karadeniz yollarına düşüyoruz.İnternet artık her yerde ama ben daha telefonla internet olayıyla ilgilenemedim o yüzden adsl bağlatısı yoksa benim için internette yok :) neyse yaklaşık olarak 2-3 hafta sonra Karadeniz ve oradan da bir İstanbul düğünü yaparak bol bol anı ve resimle geri dönmeyi plânlıyorum :) Allah nasip kısmet ederse tabii...

Bu arada sizlere sağlık, mutluluk ve güzel havaların olduğu bir bayram diliyorum.Allah'a  emanet olun.

2 yorum:

  1. Ohoooo nasıl bir Karadeniz turu bu yahuuuuu :) Gel artık geri de paylaş fotoğraflarını Karadenizimin ama :) Ne çok gezdin be bacım yaaa kıskandırdın beni vallahiii :)

    YanıtlaSil
  2. ayh yok beaa, Karadeniz sadece bayram boyunca oldu:) o da saolsun yağmur izin vermedi ehehehe Karadeniz işte:) ama bikaç tane resim paylaşcam tabii.Diğer zamanlar İstanbul um da ve Düzce de geçti.Dün akşam döndüm, evin işleri bitsin rahatlıyayım resimleri eklicem inşallah

    YanıtlaSil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.