Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

27 Eylül 2012 Perşembe

BİRAZDA AHŞAP BOYAYALIM .)

Merhabalaaaar,
Eylül ayında halamın kızı, kuzenim Hilâl'im evlenecekti, maalesef kayın pederini kaybettiler ve düğünümüz ertelendi.Şimdilik Ekim ayında yapılacağı dışında belirlenmiş bir tarih yok.Bunları neden anlatıyorum :) çünkü kız kardeşim onun yeni hayatı için bir şeyler yapacaktı.Ben de ona yardım etmek istedim ve iki tepsinin yapılışında katkım oldu:) İnsan kendisi dışında birilerine bir şeyler yaptığında, kendini çok işe yarar ve mutlu hissediyor değil mi? Size de böyle gelmiyor mu?Nasıl yapalım?Diye .


Tepsileri önce boyadık, kuruduktan sonra mumla iyiceeeee kapladık.Kapladık diyorum çünkü gerçekten kaplar gibi buluyorsunuz her bir yerine.Daha sonra biz beyaza boyadık,boyama işlermi bitip kuruttuktan sonra ince zımparayla tek yönden boyayı silmeye başladık.Boyama işlemi bittiğinde, bahçedeki asmadan koparttığımız yapraklarla, yaprak baskısı yaptık.Bir tepsiyede kız kulesi resmini yapıştırdık ve ebir yanına düğün tarihini diğer tarafada Hilâl'i ,Hakan'ı ve ileride sahip olmalarını aruladığımız veletlerini temsilen yaprak baskısı yaptık.
Hilâl'iiim beğendiğini biliyorum ama umarım gördüğünde de o kadar beğenirsin :))
SAĞLIKLA İYİ GÜNLERDE KULLANIN İNŞALLAAAAH !!!!

4 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar
    Yaprak baskısı da güzel bir fikir
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok anlamlı ve çok güzel bir hediye olmuş :) ellerine yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. canım benim, çok teşekkür ederiim.Beğenmene sevindim

    YanıtlaSil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.