Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

3 Mayıs 2012 Perşembe

EL YAPIMI BABET :))

Merhabaaa, inanın çok heyecanlıyım çünkü yaptığım birşeyi neredeyse ilk kez bu kadar sevdim:)) Dün sizlerle paylaştığım pijamamdan yaptığım gül,bugün yerini buldu.O kadar heyecanlandım ki tekini yapıp paylaşmak istedim sizlerle, umarım en az benim kadar beğenirsiniz amaaaa ben eleştirilerinizide bekliyorum.



Önce kızımın ayağının kalıbını aldım,

Üstü için elimle çidiğim uyduruk kalıp çıkarttım:)


üst tarafı kabarık dursun diye tam ortadan hafif verev diktim


Arkasınıda tutturup tabana diktim,

boğa kısmı kalıplar çok uygun olmadığı ve bileğe oturması için delgeçle delip kurdele gerçirdim,

Gülümü kondurduuum veee kurdeleyi geçirip kızımın bileğine uygun şekilde sıkıp fiyongunu yaptım.Hepsi bu:)))

Kendisi küçük ayakları badi badi kızım için tütüsünün altına diktiğim pisipisler.Yapım aşamalarını detaylarıyla çekmeye çalıştım, umarım yeterli olmuştur.Dikişleri elimde teğel usulü yaptığım için bazı hatalarım olabilir :)

8 yorum:

  1. Ne güzel olmuş el emeğiniz.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş gülüde çok beğendim ellerinize sağlık.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap hanım, beğenmenize çok sevindim.Şehir dışından yeni döndüm ve inşallah yeni paylaşımlarda bulunurum .)

      Sil
  3. bayıldımmm kuzum yaa...cok cok şirin olmuşşş....

    YanıtlaSil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.