Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

14 Ocak 2013 Pazartesi

BİR MİM DAHAA :)

Merhabalaaaar,
Çok sevgili arkadaşım Serpil'im yine mimlemiş beni :)
Ben seviyorum mimlere cevap yazmayı, vaktim olduğu sürece tabii.
Şimdi de çocukların okulda olmalarından faydalanıp cevaplayayım soruları

1. Şu an olsa çok sevinirim.
2. Şimdi orada olmak vardı...
3.Ah nerede o eski günler... Sahi insanlar geçmişe neden özlem duyarlar?
4. Neleri özlüyorum.
5. Çok severim.
6. Nefret ederim
7. Bugünlerde çok dinledim.
8. Şimdiki ruh halim..

Malum kış aylarında olduğumuz için aklıma ilk geleen, diz boyu kar olsa da kızakla kaysak sevinirim:)
Şimdi İstanbul'da olmak vardıı :/ ÜSKÜDAAAAAR
Herhalde, yaşamadıklarımızı zaman geçtikçe farkettiğimizdendir geçmişe olan özlemimiz.Nerede o eski arkadaşlıklaaar, dostluklar.Hayat mücadelesi bizleri nerelere götürüp, taşıyor...
Şu sıralar sadece sevgili eşimi, SEVDAMI özlüyorum :/ çok az kaldı, bitecek hasretimiz,inşallaaah.
Heeee! bir de Üsküdar'da Katibim fast food da KUMPİR yemeyi :))
Ailemi çok seviyorum elbette.Onun dışında hobilerimi çok seviyorum
Yalan, kibir ve ikiyüzlülükten hoşlanmam.
Bugünlerde, "Ankara'nın bağları" adlı türkü müdür bilmediğim ama yeğenim ve kuzularımın ağzından düşürmediği şarkıyı veee "Atem tutem men seni" adlı TRT nin ninni olaraka yayınladığı azeri türküyü dinliyorum.
Heeee! bir de Dünya gibi, memo'nun gagam sıtal 'ını dinliyoruz :)
Ben de heyecanlıyım.... :)

Serpil'im soruları keyifle cevapladım :)) teşekkürler mim için.Öpüyorum seni, kocamaaaan.

Kabul edip etmediklerini bilmeden, yazılarını keyifle okuduğum çok sevgiili blogger arkadaşım


Yine keyifli yorumlarıyla (elbette blogunda yaptıklarıyla) takip ettiğim 

eğer kabul ederse ikizi Nursun hanım :)

Veee ilk mimini benden almasını istediğim çok sevgili kız kardeşim Gökcen'e göndereyim son mimi :)

Umarım alır kabul edersiniz .)
Sevgiler...




16 yorum:

  1. Teşekkürler Selcencim, kabul ettim gitti :)) Akşam çocuklar uyunca sakin sakin yanıtlarım inşallah mimini :)
    Sevgiler Üsküdar'dan :)

    YanıtlaSil
  2. Bak yaaa, Üsküdar :)
    Sömestr planımızı şimdilik erteledik bu arada :( kısmetse Nisan' da oradayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni gördüm bu yorumunu, nisana mı kaldı? Tüh, olsun, sağlık olsun diyelim....
      Mimini cevapladım da onu söylemeye gelmiştim :)

      Sil
    2. Evet,:( kısmet tabii
      Hemen bakıyorum.Bugün pc başına oturamadım:( oğluşumun kulağı ağrıyodu,doktora gittik

      Sil
    3. Nasıl oldu bilmem, senin bloğun üyeliğinden çıkıvermişim, o yüzden görmüyorum hiç listemde seni demek ki :(
      Nesi var Mehmet'in, kulak ağrısı çok fenadır, geçmiş olsun çok...

      Sil
    4. :)olsun geldin ya:))
      Evet, bizim de başımıza ilk defa geldiği için panikledim.Ödem yapmış dedi doktor, ilaç verdi.Haftaya kontrolümüz var, zaten o geceden sonra ağrısı olmadı çok şükür.

      Sil
  3. canımmm cok tesekkur ederımmmm ...harıka cevapları ve cok keyıflı bır yazı olmuş...senı cok sevıyorum cıcıkuşum:))))ben gökcenı mım lemedım cunku sevgılı hılal de mım lemış onu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım benim.Keyifli oldusa ne güzel.Ben de seni seviyorum:))Gökcen in mimlendiğinden haberim yoktu ehehhehe.

      Sil
    2. benim de yoktu. Heyecanlandım şimdi :D ahahaha. Durun bakalım gardaşlar. Yapmaa çalışcez bişiler kendi çapımızda. :))

      Sil
  4. Cok guzell bir sey bu mim isi ya;) cevaplar harika angaranin baglari da buklum buklum yollari ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii? :))) Ne kadar sarhoş oldum da galdıramadım golları :))

      Sil
  5. sende nerde mim sevmeyenler varsa mimlemişsin bee bak kovalarlar seni mim çarpmışa dönersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bilmem,Esen yazacakmış ama Nurdan hanım dan ses çıkmadı ondan mı acep?Kibarlığından :))

      Sil
    2. Nurdan hanım mim ve ödül işine girmiyor hatta yazdı blogunda zaten kadının bir sürü işi var bir de mim le mi uğraşcek.

      Sil
    3. aman aman ii geri aldım ben de ehehehhehhe :))
      sohbetleri güzel o yüzden yazzdım :))

      Sil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.