Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

6 Ekim 2012 Cumartesi

KAPI SÜSÜ YAPALIM MIII?

Merhabalaaaar,
Aslında aylar önce yapıp kapıma astığım, geçen gün evime geldiğinde çok beğenen Serpil'imin sayesinde paylaşmaya değer bulduğum kapı süsüm, pardon Serpil'imin kapı süsü :)))
Ben bazı malzemelere taktım mı takıyorum :) artık bunu siz de biliyorsunuz :)))
Yeni malzemem kağıt olan çay tabağı altlığı, hani şu dantel gibi olanlar var ya işte onlar.Bir gece sevgili eşiminde sonsuz katkılarıyla canımızın sıkıldığı bir zamandı herhalde başladık yapmaya :)) eşimi çok sardı ama ben aldığımız kocaman köpük tabakadan tekrar bir simit şekli çıkartmak istemediğim için bir yenisi gelmedi.Yapım aşamaları ve malzemeler aşağıdaki görsellerde

 Bahsettiğim kağıtlar bunlar, görünce hepiniz hatırlamışsınızdır herhalde.Öncelikle kağıtları tam ortasından tutuprastgele bir kat yaptık ve kağıtların hepsini hazırladık.


Yapım aşamasını çekmeyi atladığım köpüğü ebruli bir makarna yünle güzeeeelceee sardım.

  Ondan sonra katladığımız kağıtlara ben sıcak silikon sürdüm eşim halkaya yerleştirdi.


 İşte ortaya çıkmaya başladı bile:)))



 İşte bitmişi, aslında bu halde de sadece kalın bir kurdeleyi en tepeden geçirip bağlayabilirsiniz ama ben o dönemde yeni aldığım ponponlarıımı her yere yapıştırma modundaydım :)))) İşte bunun sonucu


Aslında biraz daha azdı bu ponponlar ama sevgili kokosh Serpil'im az buldu ve biraz daha doldurduk :)))))
Altta gördüğünüz fiyongu polar kumaştan yaptım.Evdeki ve eldeki imkanları kullanmak lazım :)))
kapıya tutturmak için ise halkanın etrafından kurdele geçirdim ve kapı tokmağına taktım.
Umarım beğenirsiniz :))))

18 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ay bu kapı süsü çok eğlenceli olmuş yahu!! bu süsün olduğu evdeki insanlar neşeli olur diye, çok misafir gelir :)ellerinize sağlık kreliçe arılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))walla kimse de gelmediii.İlk gelende aldı süsü gitti :))) Serpil'imin kapısını süslicek artıkın

      Sil
  3. evvettttt...bu harıkaaa kapı süsü benım kapımı guzelleştırdı artık:)))))ellerıne saglık canım arkadasımmmm.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canııım, güle güle kullan inşallah.Sağlıklı günlerde karşılayanları olsun süsün
      Zaten Filiz'e göre kapın aşınacakmış :)))

      Sil
  4. çok eğlenecli gözüküyor!elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Üstündeki pon ponlarını yesinler onun. Çok güzel olmuş pasta gibi duruyor kıs valla krem şantili gibi yalayasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen gel, senin kapınada yaparım ama ponponlu olmaz, maaazaallah yersin mersin :)))

      Sil
  6. Çok yaratıcı ve şepşeker olmuş :) ponponlar da çok sevimli ya :) ellerinize sağlık, takipteyim, bana da beklerim :) Sevgiler...
    Değerlendiriyorum & Paylaşıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, beğenmenize sevindim.Ben de takipteyim .)

      Sil
  7. evett tam deli işi olmuş valla :) sabır gerektirir hazırlamak ama sonuca değmiş çok hoş görünüyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sevgili sonsuz dekorasyon, inanın düşündüğünü gibi zaman alan zor bir iş değildi.Basit ama şık bir çalışma.Yapımı sadece 2-3 saatimizi almıştı. :))

      Sil
  8. çok değişik bişi bu,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili minik,
      Çok teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.

      Sil
  9. 10 marifetin facede hepimizin yaptıgı kapı süslerini tekrar paylasması üzerine gördüm bu harika pasta görünümlü kapı süsünü bayıldımm ellerine emeklerine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim.Keyifli bir çalışmaydı :D

      Sil

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.