Buradan arayabilirsiniz

Buradan arayabilirsin

11 Nisan 2012 Çarşamba

KEÇEDEN ÇİLEK YAPIMI



Öncelikle çileğimizin parçalarını oluşturduğumuz şablonlardan faydalanarak kesiyoruz

Daha sonra çileğimizin çekirdeklerini ben rokoko denen bir işleme tekniği kullandım ama sizler boncuklada yapabilirsiniz

yarım daireyi ikiye katlayarak kenarlarından dikiyor ve içine pamuk yada elyaf koyarak ağzını büzüyoruz ve yeşil yaprağımızı silikonla en tepeye yapıştırıyoruz
ben güzel kızıma taç ve küpe yaptım,küpe malzemelerim olmadığı içinde iple taktım.Resmini gördüğünüz çilek küpe olan daha büyük bir kalıpla taçtaki gibi hatta oyuncak olarak daha büyüklerini yapabilirsiniz.Kolay gelsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate

HAYDİ BURADAN DA BAKIN

HAYDİ BURADAN DA BAKIN
10marifet

Copyright: Her hakkı saklıdır

Copyright: Her hakkı saklıdır
Creative Commons Lisansı DELİ İŞİ BUNLAAAR :) by Ayşe Selcen Kan Atılgan is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-NoDerivs 3.0 Unported License. Linkteki çalışma baz alınarak yapılmıştır http://deliisibunlar.blogspot.com. Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://deliisibunlar.blogspot.com adresinde mevcut olabilir.